Vaši zásilku ihned po obdržení zkontrolujte a o případném problému nás informujte okamžitě, nejpozději do 24 hod.
Jestliže jste zjistili chybu ve vaší zásilce, zavolejte nám nebo nás informujte e-mailem, problém spolu určitě vyřešíme.
Pokud vám zásilku doručila přepravní společnost poškozenou, budeme potřebovat fotodokumentaci k zahájení reklamace s přepravní společností. Zašlete nám potřebné informace v dané lhůtě, dále pak reklamaci řešíme s přepravní společností sami a Vám zašleme obratem zboží nové.
S reklamací poškozené zásilky nám zašlete e-mailem na obchod@krbovesklo.cz:
Číslo vaší objednávky
Číslo vaší faktury
Fotodokumentaci viz naše ukázka
Další postup, např. zda budeme chtít poškozenou zásilku zaslat zpět či nikoli vám sdělíme po posouzení reklamace.
Ukázka nezbytné fotodokumentace k reklamaci
1.Etiketa přepravce
2. Etiketa křehké zásilky
3. Balení v polystyrenu
4. Celé balení
5. Poškozený obsah zásilky