Vaši zásilku ihned po obdržení zkontrolujte a o případném problému nás informujte okamžitě, nejpozději do 24 hod. 

Jestliže jste zjistili chybu ve vaší zásilce, zavolejte nám nebo nás informujte e-mailem, problém spolu určitě vyřešíme.

Pokud vám zásilku doručila přepravní společnost poškozenou, budeme potřebovat fotodokumentaci k zahájení reklamace s přepravní společností. Zašlete nám potřebné informace v dané lhůtě, dále pak reklamaci řešíme s přepravní společností sami a Vám zašleme obratem zboží nové.

S reklamací poškozené zásilky nám zašlete e-mailem na obchod@krbovesklo.cz:

Číslo vaší objednávky

Číslo vaší faktury

Fotodokumentaci viz naše ukázka

Další postup, např. zda budeme chtít poškozenou zásilku zaslat zpět či nikoli vám sdělíme po posouzení reklamace.

Ukázka nezbytné fotodokumentace k reklamaci

1.Etiketa přepravce

etiketa přepravce

2. Etiketa křehké zásilky

etiketa křehké

3. Balení v polystyrenu

balení v polystyrenu

4. Celé balení

celé balení

5. Poškozený obsah zásilky

poškozený obsah

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password